said forever

was that the best I'll ever be?

jag ska bättra på mig, jag lovar. Inte så att jag trivs med mig själv just nu om ni trodde det.

Igår hade jag trevligt i alla fall, det var inte världens drag eller något, men ändå ganska mysigt på något vis. Ja ungefär som det borde vara. Kamera fick dock ta några fall och är numera en brummande kamera när den startas. Och jag fick ta ett fall, på en parkering, ensam. Blåmärket på armbågen sitter fint. Sedan hade jag inga pengar kvar på mobilen så kunde inte hitta någon som kunde rädda mig, fick rädda mig själv. Nu är jag trött, hoppas min sovpartner också är lagom trött ikväll och att vi kan sova tidigare än klockan fem. Och imorgon fyller lillskruttan 7 år!






Kommentarer
Postat av: lin

vad fiin du var i den där toppen!

2008-12-20 @ 20:02:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0