VET DU VAD?

Vilken eftermiddag! Vid tio i två kom vi fram till stadshuset och hade fått beskrivningen "Två trappor, genom huvudentrén och till vänster" så där kämpande vi oss upp för två trappor men hittade ingenstans där det stod något om information! Så vi traskade ner till receptionen och frågade, då var det en trappa istället, så kom vi in till J.boman röda och varma (jag i alla fall) och så bestämde sig datorn sig för att hacka sig, TVÅ gånger! Det var lite pinsamt men sen när den äntligen gick igång så gick intervjun rätt så snabbt och bra! Han var inte alls farlig i alla fall. Hur som helst så tackade vi för oss och gick ner för trappan och mot bussen, då kom jag på, vi har ju inte tagit något foto! ajaja, så pinsamt, så vi gick tillbaka och ursäktade och tog sedan våra kort och gick därifrån ännu en gång!

När jag kom hem ringde jag samtalet direkt för att inte spilla någon tid, men tydligen så slutar dom här personerna tidigt, så jag får ringa en gång till, jipppi! Ja men det ska nog gå bra!

den här personen (ursäkta mitt försök till skuggor) ska jag APUa med! Hiahao, kul! Och som det ser ut kommer det bli riktigt skönt! Hoppas att det blir det också:)



image139

Lindat my friend: m


Kommentarer
Postat av: Evelina

Kika gärna in på min blogg!
Ha en toppen bra dag!

2008-02-29 @ 17:14:23
URL: http://www.evelinassida.blogg.se
Postat av: lindis

det komemr bli aaasnice och fin bilDEN BBLLELV:)9)))))

2008-02-29 @ 18:09:24
URL: http://llindat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0