2007

- gjorde du något i år som du aldrig gjort för?
Ja, något nytt gör man väl alltid!
  - höll du några av dina nyårslöften?
Minns inte..
 - blev någon av dina vänner förälder i år?
Nej
- dog någon som stod dig nära?
Ja
- vilka länder besökte du?
Sverige bara!
- är det något du saknar år 2007 som du vill ha 2008? 
Något saknar man alltid, jag skulle i alla fall vilja ha tillräckligt
 - vilket datum från år 2007 kommer du alltid att minnas?
Inget sådär jätte speciellt bara 23/8 isåfall när napoleon dog
- vad var din största framgång 2007?
Jag övervann många av mina rädslor
- största misstaget?
Att inte tro på mig själv
- har du varit sjuk eller skadat dig?
Ja, så gott som i fredags föll jag och slog mig rejält
- bästa köpet? 
Min kamera!!
 - vad spenderade du mest pengar på?
Göteborg
- gjorde någonting dig riktigt glad?
Ja, många saker, dock är det lite blurrigt just nu exakt vad det var men!
- vilka låtar kommer alltid påminna dig om 2007?
Svår, kanske over my head
 - var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Ledsnare tror jag, så jag har insett att det är bättre att vara glad
 - vad önskar du att du gjort mer?
Trott på mig själv
- vad önskar du att du gjort mindre? 
Tänkt negativt
 - hur tillbringade du julen?
Med mamma, jennifer, joakim, roger, gertrud och allan!
- favoritprogram på tv?
CSI i alla dess former (men främst NY)
- bästa boken du läste i år? 
Måste vara sista HP, men.. Jag har inte läst ut den än dock!
 - största musikaliska upptäckten?
Upptäckt? Att det finns mycket mer bra musik än vad jag trodde
 - något du önskade dig och fick? 
Ja, endel saker
 - något du önskade dig men inte fick?
Haha ja väldigt mycket
- vad gjorde du på din födelsedag 2007?
Familj och lite vänner!
- finns det något som skulle gjort ditt år bättre?
Självförtroende!
 - hur skulle du beskriva din stil år 2007?
UPP OCH NER NER OCH UPP
 - vem saknade du? !
Er
- de bästa nya människorna du träffade?
Linda och några andra klassisar sen är jag glad för att ha fått träffa paulina!
 - årets sötaste?
Julia skulle jag nog säga
- årets hetaste?
ingen har varit jättehet faktiskt haha
- årets största kärlek?
Napoleon!
- årets besvikelse?
När jag insåg att det var slut
- årets bästa?
Att jag har börjat tro på mig själv och att jag har haft endel underbara människor vid min sida!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0