always and forever

ännu en sen kväll?

Om ungefär 5 min ska jag och jennifer se ett till avsnitt av one tree hill och det vet jag för att jag ska tvinga henne, för jag börjar tidigt imorgon och kan inte gå och lägga mig hur sent som helst!! Jag klarade inte av att inte sätta på datorn som linda sa att hon skulle göra, lyckades du?

Jag har i alla fall varit på skolan till ungefär 8, förlåt alla för att vi gick men det fanns verkligen inget att göra! Vi fick hursomhelst rätt så god mat där på skolan! plus att jag hade pappas pannkakor så jag blev mätt och belåten! Imorgon måste jag ta mig ut och gå, får hoppas att det blir av också, hatar saker som man bara säger åt sig själv i huvudet att göra sen gör man det inte... Ungefär som att jag ska skriva i min dagbok, jag SKA SKA SKA sen äre bara att göra det, jag skulle tycka att det var jätteroligt att läsa sen när jag bli äldre, mycket roligare än att läsa sånna här saker som man skriver på internet för där skriver man inte alls lika djupt som i dagboken i alla fall, här är det bara ytligt, skulle aldrig falla mig in att skriva sånna "riktiga" saker här, alldeles för pinsamt alltså:)

SÅ nu har det gått ungefär 5 min och jennifer har inte kommit hit än, så jag måste gå och skälla på henne! bye

Ps NU kom hon!

Här är min skolmat! gott!

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Förstår hur du menar, datorn är alltid så attraktiv. Man vill sätta på den konstant :O.

2008-01-17 @ 23:34:00
URL: http://hmmrn.blogg.se
Postat av: lindis

JAG LYCKADES!

2008-01-18 @ 11:50:47
URL: http://llindat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0