Äntligen fredag!

you got stuck in a moment

VAD blir det av våra dagar här på skolan? Den här veckan har varit en enda gröt, iof vill jag inte klaga, jag menar det är ju skönt att inte göra nått egentligen, men lite rastlös blir man... Idag fick jag en kladdkaka och klubba i efterskott av min snälla klass! Annars så har dagen inte gett så mycket, still tired still wanting the bed!!

ikväll ska jag bara vara hemma och jag har längtat så efter en kväll som denne, hoppas den inte blir förstörd!
Jag vet att det ser ut som att  jag gör något annat men, det är ungefär så här jag känner mig, ska föreställa "LESS" och "ÅH HOPPAS DET BLI BÄTTRE SNART"!

image31


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0