bjou

tänk om

huvudet är fullt av tankar men jag kan inte riktigt få ut dom... Jag orkar bara inte just nu, är bara less, men snart så kommer det väl kännas bra igen antar jag, världens bergochdalbana! Det är förjävla kallt ute i alla fall, jag vet att jag har sagt att jag hatar att stressa till bussen, men när det är såhär kallt så hatar jag verkligen att vänta på bussen..

Jag vill ha så mycket, men jag har helt enkelt inte dom pengarna, jag vet att jag måste ta tag i det, på tal om det så äre vissa saker som jag måste ta tag i

- FIXA JOBB
- FIXA APU PLATS
- LÅNA EN ENGELSKABOK

sen var det säkert mer men just nu kommer jag inte på nått.. Nej men som jag sa så känns det bara lessT just nu! BLÄ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0