dagen före 18

nothing like it

Nu sitter jag här i köket med bara några timmar kvar till min artonårsdag och har nyss bakat dom fulaste chokladbollarna jag någonsin sätt! Men det känns bra, allt löste sig tillslut och nu hoppas jag bara att allt blir bra så att man kan minnas dagen som något positivt. Annars så har det varit mindyard hela dagen och nu börjar vi närma oss slutet, jag är jätte taggad på resultatet och hoppas att min sak inte får allt för dålig kritik! Nu är jag lagomt sliten och längtar efter sängen, men jag måste nog duscha först, hemskt drygt. Sedan känns det alltid som att man har något som borde göras men man kan inte komma på vad det är!

Håller tummarna på att allt blir bra, tack för det du gjorde, det uppskattas verkligen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0