day off


irriterande när jag igår kväll försökte komma in på bloggen men den vägrade... Sedan så har min dator fått någon knäpp, ibland vill den helt enkelt inte ens gå igång? Väldigt jobbigt faktiskt:)

I alla fall så var det ju lite saker som jag skulle göra igår

1. Plugga matte (inte mer än en timme! haha)
2. Rita lite på mina grafittibokstäver (skoluppgift)
3. Läsa igenom samhällskunskapsredovisningen
4. Läsa igenom engelska redovisningen

Och jag gjorde allt! Bara matten som var dryg, just när man inte förstår nått det är då paniken kryper upp i hjärtat.. Men jag har ju lektion imorgon, så får fråga min lärare om de saker jag undrar då!

Nu har jag nyss ätit frukost, är ledig idag! Hade förövrigt hemskaste drömmarna inatt, men när jag väl vaknade så var jag helt utvilad, det var ju tur att man fick ut lite av natten även om det var läskigt! Nu ska jag snart ta mig en promenad upp till pappa! Sedan ska jag gå tillbaka, och så får jag se vad jag hittar på. Sen där vid halv 3 ska jag ner på stan och träffa linda för att leta praoplats! Hon ska slinga/färga håret idag, spännande!
Just ja, jag ska städa idag också!



vems vantar? vi fann dom när vi skulle hem från lokalen på födelsedagen och nu har dom legat i mitt rum och ba legat, och ingen har sagt nått? speak up

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0