en aning klokare

Nu är jag lite klokare på matte i alla fall, lyckades jobba igenom mig ett par tal nu på kvällkvisten! Skönt, inte för att jag vet om jag ens kommer att klara provet, men jag kan ju inte riktigt förstå att det faktiskt är skola... Det enda jag tänker är att snart är det lov! Men, antar att det kommer nu när proven börjar sätta igång..

Jag har övningskört ikväll, det börjar bli riktigt kul! Vill bara få koll på det här med draget så fort som möjligt så att man kan börja köra ut i trafiken! Och motorstopp? Det är ju aldrig kul, även om den allra bästa kan få det sådär av misstag någon gång så blir ju oftast gubben bakom lite sur..

Idag har jag även varit less för att nästan alla har jobb utom jag... Jag måste fixa jobb, och jag vet att man inte bara kan sitta och säga det, men jag håller faktiskt på att ta tag i det nu ju! Och istället för att spara på pengarna så har jag idag ätit på stan med jennifer och amanda, och köpt ett linne och iof fyndade jag mina batterier så nu funkaminiräknaren! menmen, vad hände med den ekonomiska jag? aja, det kommer! 

                                                                                 
         
                                                                                             
                                                                                          jennis och mandie
                                                                                            gör mig glad!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0