Ett steg i taget

för bra

Prison break! Måste erkänna att det är lite svårt att förstå utan text, men oj så bra det är ändå, nu är jag taggad på fler! Idag har jag haft världens tröttaste dag, men kvällen har varit trevlig, gick till kvantum med jennifer och robin, köpte lite godis (faktiskt lilllördag) och pratade!

Imorgon så börjar jag halv 1, men sen är det öppethus på skolan vilket känns otroligt drygt eftersom att vi tydligen ska hålla på med tidningen som vi redan är som klara med, nog för att jag hade några fel som blev tvungnen att fixa men... Jag hoppas att det blir bra! Är lite nervös över hur reaktionerna kommer bli, men jag måste säga att jag är nöjd själv och det känns faktiskt som det viktigaste! haha

Snart ska jag och jennifer se KYLE XY!! Helt sjukt vad längesen det var, äntligen matt dallas igen, hade till och med börjat glömma honom, och jag menar hur är det möjligt?! Underbart
vi får se om imorgon är en dag av tre eller om det är en andra dålig dag, spännande! Mycket beror på vädret, orkar inte detta regn mer!!!

you'll always be the first

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0