helbra!



Såhär dagen efter känns allting hur bra som helst, jag hade den roligaste födelsedagen som jag kan komma ihåg! Kvällen var jätte bra och jag är jätte nöjd med allting! Jag är skit nöjd med alla mina presenter och hittils har jag fått örhängen, en sjal, en dagbok, massa tuggummi, en minimus till min bärbara dator, biobiljett, presentkort på åhlens, presentkort på lindex, presentkort på hm, smink, en fin ljuslykta, påslakan (som jag önskat mig med mönster!), ett spel tillsammans med jennifer, pengar, ett silver armband, skrivbordsboksunderlägg och ett bokstöd! Och snart kommer det gäster så jag måste hjälpa till och fixa!

Tack alla som gjorde dagen så bra!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0