huhu

Dagen har hittils varit rätt så produktiv faktiskt! Jag har varit ute på promenad med frida och så har jag skrivit på min arumenterande text till svenskan. Jag har även tagit reda på vad det är för batterier som krävs för att min miniräknare ska funka på provet v.6, så det måste jag fixa! Om ett tag ska jag ringa ett samtal, eller, om jag är för feg skicka ett fint sms istället! Men jag tror det blir till att slå en pling endå, påtal om telefoner så måste jag nog börja ha med mig min mobil, för tro det eller ej men det ringer faktiskt på den ibland!

Ikväll ska jag kanske övningsköra eller hitta på något annat, än vet jag inte, men det blir nog bra vilket som! Och skola imorgon, vilket innebär avstäningin av dator tio och ligga i sängen kl 11:o Jag ska klara det

Oj nu blev jag hungrig.


image38                                         
                                                                                                                                                                                                  
Väldigt fint väder det har varit idag, får flashbacks från tiden då man for med skolan till någon
backe och drack varmchoklad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0