ibland går det inte fort

bara torsdag?

Idag fick jag lov att gå upp och lägga mig i soffan och sova där med emerensia, men det var bara mysigt! Så när jag väl vaknade så var jag till och med lite pigg! Nyss så kom jag inte in på msn, antingen för att jag glömde mitt lösenord eller så hade någon hackat... Men jag bytte i alla fall och håller tummarna att det var jag som hade glömt det!

Jag börjar halv 1 och ska typ vara på skolan till kanske 9 ikväll? känns så otroligt otaggat att det inte är sant, men det får väl gå... Pappa var så otroligt snäll och lagade pannkakor åt mig att ta med!! bäst

det blev inge kyle igår, för klockan blev nämligen för mycket! Ovanligt? nej inte alls

HeyHeydå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0