in this life

brrr

Usch vad det är kallt... som tur är så ska jag ta mig en varm dusch snart! Efter det så har jag en liten att göra lista...

1. Plugga matte (inte mer än en timme! haha)
2. Rita lite på mina grafittibokstäver (skoluppgift)
3. Läsa igenom samhällskunskapsredovisningen
4. Läsa igenom engelska redovisningen

Det vill säga att jag har en stor pluggkväll att se fram emot! Väldigt taggad är jag, det som är bra är att jag är ledig imorgon, så det jag inte hinner ikväll kan jag ju faktiskt göra imorgon istället! Och imorgon ska jag och linda kolla praoplatser, jag hoppas att vi hittar något! Annars kommer paniken komma... aja det bli nog bra tillslut vilket som!

I saw you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0