inget annat

vem trodde det?

Och så var det slut med det, plötsligt känner en sådan stor lust att bara skita i allt och bara pågrund av samma sak som alltid nästan.. Jag försöker att hålla humöret uppe sen kommer det stunder som nu, för en timme sen var jag glad och allt kändes helt okej men nu har jag ingen större lust att leva faktiskt! Varför försöka med något som ändå gör att man mår dåligt? Det är då slut med det, med endast ett undantag.

Mindyard tar väl kål på halva klassen, själv känner jag mig rätt klar och vet inte riktigt vad jag ska göra... Men det lär väl finnas fullt med saker att göra! Hela den här dagen har gjort mig alldeles slut i huvudet och jag vet inte riktigt vad jag ska göra åt saken men jag antar att ibland finns det inte så mycket annat att göra än att helt enkelt försöka ta hand om det själv. Jag undrar varje gång vad jag har gjort för fel, är det bara så att jag helt enkelt är för, nej jag kan inte ens komma på något, jag tycker att jag är rätt så bra, tur att det finns någon som gör det! tre dagar kvar tills födelsedagen, även detta är en sak som jag för några timmar sen kände mig hemskt taggad och glad över men som nu verkar mer än meningslöst, varför ska 18 vara så speciellt? Jag känner då ingenting, inget kommer förändras. förutom att jag kanske kommer finna livet ett snäpp jobbigare än vanligt ändå? Nej, nu är jag negativ, jag hatar att vara negativ men jag kan bara inte förstå, det är nog därför.. No one ever said it would be this hard, jag förstår att det kan vara svårt att tänka posetivt ibland, det har jag alltid vetat, men man ska tänka posetivt även om man inte kan.

Om du får lust att köpa en present åt mig när jag fyller år så önskar jag mig
  1. Pengar
  2. Ringar utan pärlor/diamanter
  3. Strumpbyxor
  4. Hårspännen
  5. Stickade koftor/tröjor
  6. Tunikor
  7. Svart skrivbordsunderlägg
  8. Enkelt silver armband
  9. Knästrumpor
  10. Bra hår mousse
  11. Svartmönstrade påslakan
  12. Vitt överkast
  13. Batterier (AAA)
  14. överraskning

Ville önska mig något speciellt men jag kom inte på något så!


send me away

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag tycker också att du är bra!

2008-01-08 @ 21:28:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0