inte så slitet

sanning

Man kan helt enkelt inte alltid vara på topp! Igår var jag på en liten klassfest, jag och linda åkte till mariehem(?) och hoppade av där för att gå på ica, sedan var det iskallt men vi gick två busshållplatser för att sedan ta bussen dom två nästa.. Iaf så var det trevligt i lokalen, spelade wii och lite alias innan jag och linda skulle fara! Senare på kvällen anlände jag till paulinas hus och var ärligt inte så taggad redan från början så jag bestämde mig för att spara, vilket jag tror jag gjorde rätt i! Det var riktigt trevligt vissa stunder, men på slutet blev jag riktigt less och ungefär en timme senare kom jennifer och kunde fara..

Nä men idag, ska jag gå ut i det fina vädret! Just nu är jag sjukt  hungrig, ser på handboll!! Senare måste jag städa, jag ska inte klaga, jag brukar ju tycka om det? Men just nu känns det bara drygt.. aja det lär ju bli av

sen får vi ju se vad som händer nästa helg! haha redan tänker man i dom banorna, ungdom idag=trött och less på veckorna, glad och taggad på helgerna?

ännu än gång kan jag inte få ut det jag vill i skrivningen, men en vacker dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0