jag orkar bara inte

under ytan

Sitter här utanför mitt klassrum och väntar på att svenskan ska börja, är så jävla less redan.. och jag har inte ens riktigt förstått att det är skola utan jag är fortfarande kvar i lovkänslan. Jag kan fortfarande inte lära mig att gå och lägga mig i tid eller nått! Jag är så trött att jag nästan somnar sittandes! Jag måste ta tag i det där...

Ikväll hoppas jag att jag kan sova i tid, men jag antar att det inte kommer bli av men.. Jag håller tummarna för mig själv! Just nu känner jag mig bara så hemskt, borta, orkar inte vara speciellt glad orkar inte ta tag i något, men jag antar att det kommer när jag lär mig att sova!

KYLE HAR KOMMIT!!!!!

en av tre dagar, mmmm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0