jag ska

Fullt upp

ett tvunget inlägg, jag vet att jag borde sova nu, för en timme sen nästan, men jag har haft problem med valet till trean och så, men tillslut gick det bra! Idag har varit en fullspäckad dag, vi har gett ut mindyard och vi är jättenöjda med resultatet, vad jag vet iaf! Jag Linda Isabell Lisa och Matilda var på grubbe och på västangård, vi fick skjuts av vaktmästare Robert, en rätt så trevlig prick faktiskt! Sedan var jag och Linda och tränade powerstrike på TRÄNA, det var riktigt jobbigt, skönt och svettigt, till och från, efteråt var det skönast, ett tag kändes som att jag skulle sprängas! men lite träning är ju alltid bra, jag känner redan hur träningsverken håller på att krypa sig fram, vilket ändå är ett bevis på att man har presterat ganska bra! Sedan har de varit kalas hos pappa som fyller år idag, det var god tårta och sedan handboll, får verkligen nostalgi, det är verkligen så bra som jag tyckte att det var för några år sedan, vilka grabbar! Tyvärr blev det ju inge semi, men det är ändå bra kämpat mot ett världsmästar lag? Kim A förtusan, vilken iskall man, jag blir så glad av att se på handbollen!!

FREDAG imorgon och det bli klassfest, vet inte hur länge jag blir kvar där, beror på hur roligt det är, men senare ska jag i alla fall till paulina och hoppas på att det kommer bli en kul kväll! Snart måste jag ta tag i några saker som jag sagt, jag ska verkligen göra det, SNART!

Nu måste jag sova, hoppas på att orka ta mig upp imorgon, får väl se! Just ja, får inte glömma matteböckerna, jag tar hem dom varje gång men sen ligger dom bara, ÅH vad dålig jag är ibland:)

godnatt ps jag valde engelska c till nästa år, vet att jag kommer bli så less,men jag vet också att det kommer kännas värt när det är gjort! ds

Kommentarer
Postat av: Maria Vuitton

Om du har fantasi så kan du gissa bilden i min blogg! INGEN har hittils lyckats komma med det rätta svaret :)

2008-01-24 @ 23:32:52
URL: http://www.mariavuitton.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0