lost in the future

Jag var inte säker på om jag skulle orka skriva ikväll, men nu har det hänt så mycket att jag kände att jag borde.

För det första: Heath Ledger är död, hemskt, 10 orsaker att hata dig är ju typ bara en av dom bästa filmerna som finns?

För det andra: Våran elkontakt sprängdes just, det small och komma massa gnistor, ganska så läskigt

För det tredje: Jag och Linda sprang idag, och jag tycker faktiskt att jag var ganska duktig, även om det var hur jobbigt som helst ett tag så var det väldigt skönt efteråt! Veteranen taggade på mig och nån gång i livet ska jag orka springa (iaf nästan) lika långt som henne!

För det fjärde: Jag har nu bestämt mig för att ta tag i mitt sovande, från och med IMORGON ska jag stänga av datorn klockan 22.00 och gå och lägga mig senast klockan 22.30!! lycka till säger jag bara

Jag det var väl det mest intressanta idag, sen så funderar jag på det här framtidstemat som vi tydligen ska ha på klass/releas(?) festen, jag vet inte om jag har sådan fantasi! Så antingen bör vi ta bort temat eller så får någon komma på något smart att klä ut sig till!

Sen har jag gjort en ny "design", vill inte riktigt kalla de för det eftersom att jag känner mig som världens nyböjare.... Men en vacker dag, då! alltid försöker man, just nu orkar jag inte, du kan ju göra som du vill, jag orkar bara inte just nu i alla fall, vi får väl se i framtiden. AJA nu ska jag lägga mig och sova.

MAY ANGELS LEAD YOU

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0