måste sova

Brukar du komma i tid: Nästan alltid
Vad hade du i din mun senast: En tandborste
När mår du bra: När allt känns bra och man är glad
När blev du fotad senast: idag
Hur känner du dig nu: Väldigt glad men trött
Kan du laga mat: Jag kan laga viss mat men inte allt
Vad pluggar du: Media?
Vad tycker du om fötter: Bland det äckligare kroppsdelarna
Är du smart: Ja det tycker jag
Vad har du på dig: Svart sovtröja med tryck
Är du aktiv i skolan: Ja rätt så
Vad saknar du: Lite gammla tider
När och varför grät du senast: Idag för att jag var så glad
Var det pinsamt att svara på det: nej
Hade du en bra kväll igår: Ja den bästa!
Din favoritdryck på morgonen: MJÖLK
Vad ska du göra i sommar: Det vet jag inte, men jag ska i alla fall inte jobba!
Är du nöjd med ditt liv: Ja just nu är jag det!
Vad vill du jobba som: Kanske som fotograf, eller varför inte arkitekt?
Har du tråkigt just nu: Nej, men jag är trött
Vad gör livet värt att leva: Männsiskor som man bryr sig om och som bryr sig tillbaka
Vad i livet ångrar du: Lite olika saker
Är du musikalisk: Nej inte så värst
Vad lyssnar du på för musik: Allt möjligt
Kategoriserar du dig själv i någon stil: Nej det skulle jag nog inte säga
Är du bortskämd: Nej inte alls, eller det tycker inte jag i alla fall
Är du trött: Ja något så hemskt
Vad gör du imorgon: Imorgon sover jag på dagen och på kvällen är jag med jennifer


Din första
Operation: Min tumme
Första piercingen: Öronen
Första bästa vän: Josefin
Första priset: Tredje pris i en skidtävling i femman!
Första sporten du började på: Innebandy
Första husdjuret: Kanin STAMPE
Första semestern: utomlands så var det bulgarien 2000
Första konserten: Har ingen aning!
Första kärleken: Jadu..


Favoriter:
Filmer:  Komedi och thriller
Tvprogram: Ser nästan aldrig på tv
Musik: Coldplay skulle jag nog säga just nu
Drink: Mjölk!!
Kroppsdel (på kille): leende
Sport: basket
Plagg: Tunika och strumpbyxor
Skola: MD
Bok: Harry Potter!!!


Just nu:
Äter du: Inget alls
Dricker du: Inget alls
Ska du: SOVA
Lyssnar du på: Empty apartment-yellowcard
Väntar du på: att jag ska stänga av datorn
Tittar du på: Skärmen

Vad du föredrar (motsatta könet):
Läppar eller ögon: Ögon
Kramar eller kyssar: båda?
Kortare eller längre: Längre
Snygg mage eller snygga armar: Mage
Busig eller lydig: Mittimellan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0