nöjd

så bra så bra

Nu är det måndag och jag är ledig! Tänkte bara nämna det jag fick i lördags också, pengar, ögonbrynspenna, massa batterier och hantlar!! Jag är jävligt nöjd med allt förutom att jag måste medge att vissa verkligen är sååå snåla, men det kan man ju inte säga? Men men allt annat har varit så bra så jag ska ej klaga! Nu gäller det bara att försöka hålla fast vid den här bra känslan för jag tycker mycket mer om att må bra än att må dåligt, inte så konstigt men:) 

Just nu sitter jag på sidan av jennifers säng och väntar på att slöfocken ska gå upp så att vi kommer iväg till stan snart!! Ikväll hoppas jag på sällskap och kanske spela lite spel! hoho, mina önskningar, hoppas att dom slår in

livet är precis så bra som jag vill att det ska vara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0