så det kommer bli kanske

movin on
kanske två dagar nudå?


Just nu är jag så otroligt mätt, världens goaste pappamat helt enkelt! Igår var det riktigt trevligt, var hos ellenor i röbäck! Massa människor och trevlig stämmning, precis som man vill spendera en lördagkväll skulle jag väl säga! Sedan fick vi skjuts hem till paulina vilket var guldvärt:) Sov inte så jättebra i natt men det är sånt som händer! Jag hade tänkt att plugga lite matte idag men jag måste säga att jag verkligen inte orkar.... Det får bli till veckan! Var hos farmor idag också, hon fyllde 72 år! Fick gofika (även fast jag inte var sådär jätte sugen) och farmor var go som vanligt!

Snart ska jag och jennifer gå ut och gå, jag hoppas att vi kan hålla oss på den bra sidan! Kommer bilder sen, inte så många här så kolla bilddagboken istället! msandberg.bilddagboken.se

yeey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0