slött slutt

when you loose something you can´t replace

Kanske det slöaste slutet på ett lov jag har varit med om, och det konstiga är att jag inte bryr mig! Det är så skönt att bara kunna vara hemma och göra absolut ingenting om man nu så vill, just nu är det i och för sig fullt upp med lillvalpen, Emerensia som är busig nog för oss allihop! Men måste ändå erkänna att det inte är hunden som går mig på nerverna utan det är min kära lilla syster som är alldeles till sig, okej jag förstår henne men det är hemskt frustrerande att se henne kuta efter valpen överallt, och alla vi andra försöker få henne att förstå, men det är ju så med nya saker speciellt för barn! Och just ja, nu slog det mig att jag inte ställt julia den där frågan som jag skulle göra till tidningen, för göra det när tillfälle visar sig.

För övrigt läste jag ut sista harry potter igår, klockan blev 2 (och jag som hade tänkt börja vända tillbaka) men jag kunde helt enkelt inte sluta, den var bra, nog den bästa till och med men det känns så tråkigt att det är slut.. Men det var bra så länge det varade, jag kan inte riktigt förmulera mig när det gäller böcker, det känns lite mesigt haha men vem bryr sig, dom här bäckerna är verkligen något speciellt, alltid

Jag hatar att du ska må sådär, jag hatar att jag inte kan göra något åt saken, och det känns verkligen som ett bevis på att varken karma eller gud existerar (aldrig trott på gud i och för sig men..) Du är så bra, du har det största hjärtat och du sätter alltid andra framför dig själv, och ändå måste du må så här, du förtjänar allt annat än smärta, om det bara fanns något jag kunde göra för dig, jag älskar dig så mycket pappa

du glöms aldrig napoleon

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Mesigt? Visst, jag är en mes själv, men inte fan är det mesigt att prata om böcker. Den serien förmedlar verkligen massor med budskap utöver den egentliga handlingen!

Om det är något jag hatar så är det bra människor som har det jobbigt :(.

Jag vill ju också ha en hundvalp! Frågan är om jag skulle klara av det :O.

2008-01-03 @ 21:20:46
URL: http://hmmrn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0