sovmorgon ja

godmorgon

var just inne på träna och kikade, dom hade inget nytt schema för den här veckan.. Men om det är samma schema som förra veckan så verkar det inte finnas något bra pass! Men jag får kolla vidare, kanske paulina har de nya schemat! Hursomhelst så är det tänkt att jag och linda ska dit, jennifer har tydligen börjat få lite ont i halsen så hon vet inte om hon kan följa med, men det ska nog gå bra ändå ! Jag är taggad på att prova något nytt iaf!

Snart är det skola igen och vi ska nog börja med något nytt på grafiska, hoppas att det är något roligt så att man slipper bli mer less! Nu ska jag gå ner och käka frukost, hejs!

forever young

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0