this isn´t how I go



woh, nu har jag satt in ny musik på mp3n! Jag fattar inte varför köpte 1GB egentligen, tycker att jag har hur mycket musik som helst och ändå är det jätte mycket plats kvar? Jaja, nångång kanske det behövs! Jag och jennifer var ute och gick en lite stund, det var skönt även om det blev rätt så kort!

Min dator började må dåligt igår och då det kom upp en ruta där det stod att den var infekterad förstod jag att det var allvar. Så jag rensade min babe på allt som var viktigt och imorse lämnade jag in den till datateknikerna, senare på dagen var den frisk igen och nu har jag fixat iordning allt så det känns som vanligt, nästan i alla fall! Märkte just att jag inte har nyaste internet, det sög ju! Måste fixas..... illa!

nej nu ska jag försöka gå och lägga mig i tid... Men hade ju iof tänkt att lägga in lite bilder innan! Jaja, jag får se hur jag gör! Godnatt hursomhelst



jag och linda, faktiskt finaste bilden jag kunde hitta, och jag som tyckte att jag tog så många?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0