TIDSFÖRDRIV NÄR MAN INTE BEHÖVER

BRUKAR DU:
Titta på dig själv i spegeln: Ja, det brukar jag.
Gnälla: Nej faktiskt inte så ofta!
Skrika: Nej inte det heller
Sova: Ja, men jag sover alldeles för lite, gör sånt här ist för att sova.....
Ha ångest: Ja, lite då och då, mest för skolan
Skada dig själv med flit: Nej nej
Ta mediciner du inte borde ta: Nej nej
Vilja dö: Nej
Drömma mardrömmar: Var ett tag sen!
Drömma sexdrömmar: jävligt länge sen
Ta droger: Aldrig
Försöka vara annorlunda: Nej inte det
Klä dig i svart: Ibland, ganska ofta..
Gå till kyrkan: Nej
Gå i skolan: Ja, det gör jag
Röka: Nej nej
Ha sex: Nej
Ljuga: Nej, bara små saker ibland..
Hata folk: Nej hata är ett starkt ord
Lita på folk: Nja inte så ofta

VEM:
Saknar du: Just nu saknar jag nog inte sådär jättemycket, saknar det jag hade med jennifer lite grann ibland!
Vill du döda: Ingen alls
Vill du slå: Vet inte
Kysste dig sist: Minns inte!
Vill du kittla: Haha, ingen
Kramade du sist: Mamma!
Vill du prata med: Många men ingen just nu
Skrek du på sist: Jennifer tror jag
Vill du vara som: Kanske en blandning av mamma och pappa, till sättet alltså!
Sårade dig sist: oj, minns inte riktigt
Vill du bli galet full med:  Några roliga kompisar!
Gjorde dig riktigt glad senast: Jennifer!
Fick du sms från senast: Linda
Ringde dig senast: Mamma!
Är vackrast på jorden: SVÅRT, många vackra

HAR DU:
För många vänner: Nej det har jag inte
Förföljelsemani: Nej
Tvångstankar: Nej, nej
Någon annan psykisk sjukdom: Nej
Någon fysisk sjukdom: Nej, dålig hållning?
Någon skada: Nej
Färgat håret: Tonat i alla fall
Brutit några ben: Inte ett enda
Några piercings: Nej, öronen?
Egen dator: Ja
Bra självförtroende: Till och från? 
Kysst någon: Ja
Haft sex: Nej
Köpt kondomer: Nej
Tagit nakenbilder: Nej, nej
Sagt jag älskar dig till någon idag: Nej det tror jag tyvärr inte.. 
Bjudit ut någon: Ha nej
Varit kär: olyckligt?
Dumpat någon: Nej
Stulit någonting: Nån nöt en gång, haha!
Lämnat landet: Ja, två gånger
Tuttat eld på nått: Nej, eller typ papper
Gjort något olagligt: Ja, nångång säkert

HUR:
Går du:  som en jävla ostkrok,nämen måste lära mig och gå rakt
Svarar du i telefonen: Hej det är martina
Fördriver du tiden: Oftast dator
Mycket pengar har du: Inte så mycket, men jag klarar mig
Tjänar du pengar: Nej, men snart ska jag börja jobba!
Ofta diskar du: Lite då och då!
Ofta städar du: OFTA
Många stör du dig på: Endel
Ofta träffar du din familj: Varje dag!

TROR DU:
Att du kommer bli något: Ja det kommer jag
På gud: Nej
På rymdvarelser: Nej
Att folk tycker om dig: endel, hoppas jag:)
På ett liv efter detta: man kan ju hoppas?
Att fiskar kan tänka: Ja, jag tror att allt levande kan tänka
Att du kommer leva länge: Jag hoppas på det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0