what a girl wants

kanske?

nu har jag övningskört, gick inte alls så bra i början, men sen hittade jag dragningsläget! Så det blev riktigt kul och jag hoppas att det blir av snart igen!

Om en kvart ska jag stänga av datorn, yey!
imorgon är det måndag, redan... aja! Har inte gjort mitt samtal än, får bli imorgon, eller ett sms? Sms kanske.. Just ja idag skulle jag plugga matte, och så hade jag inte tagit med matteboken! Då gick det inte... Får bli imorgon eller nått istället!


image33

fina penslar jag hittat nånstans, nu är dom iof borta... efter min dators kollaps! Men dom är fina, tror jag måste fortsätta med photoshop lite, har blivit lite dåligt med det såhär på slutet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0