better than you

haha ja, igår var det så fint, helt perfekt. nästan, Bara typ två dåliga saker som jag kan komma på, annars har jag inte haft så kul på väldigt länge!! Åt världens goaste mat, som jag (och lite jennifer) förövrigt gjorde själva, grillade fläskfilé, med pommes och bearnesås eller hur det stavas, måste jag säga mer? Helt underbart, plus att det var sol! Och så kom amanda och jullan, då blev det ännu bättre, musik och dans! och så kom robin och björn lite senare, ja allt blev i alla fall bäst och jag älskar livet kvällar som igår! tänkte lägga upp lite bilder senare också, det väldigt många fina bilder, och några som jag önskar att dom inte hade tagits, kul att se ut som man gör ibland då. Men jag lever ändå, överlag bra bilder ju!

haha, igen, men alltså när alla hade farit så skulle jag sitta lite vid datorn, och så vips, råkade jag komma åt något så allt på skärmen vändes upp och ner. Så då tänkte ja, kanske borde starta om datorn! Sagt och gjort. Klockan halv 10 vaknar jag, datorn i viloläge och kameran under mig. Ja vi hade det mysigt jag och mina älsklingar, tydligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0