det är för sent

everything that they do.


hahahahahahahahahahahaha, det är allt jag har att säga. du anar inte ens, det finns inte ens. en dag kommer du fatta, tills dess äre inte jag som finns där, det måste du leva med, så enkelt äre.

Just nu ligger jag ute i soffan på altanen och dör lite, är lite små full men ändå glad, lyssnar på josh ritter. har haft en lite random kväll, stod i ungefär en timme i kön in till sommardroskan, kom inte in! men skapade lite nya kontakter, som jag iof aldrig kommer prata med igen, men trevligt för stunden! sen gick allt nerför. så enkelt äre. men jag älsakre ändå, det är så fint. plus att jag pratade med busskillen, haha sådeså:D askul. men nu ska jag ba ligga här och lyssna på värd musik tills det händer något annat värt och i värsta fall somnar jag. och så kommer jag vakna av att jag fryser. i bästa fall kommer någon fin människa in hit och är glad, men det är bara i bästa fall...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0