det är klart

I have to admit that I have doubts.

Så var dagen kommen, dagen då allt skolarbete är över och jag måste erkänna att jag faktiskt inte har fått in det ännu! Det kommer nog ta ett tag, det känns som att jag ska sätta mig och plugga närsomhelst, men nej, fatta hur otroligt skönt det är! I alla falla så ska jag och jennifer hitta på något roligt ikväll, hoppas jag! så länge hon inte dödar mig, hon har varit väldigt sur nu sen hon kom hem.. haha hatar när hon är det. men jag ska nog pigga upp henne!

Lycka, när man får vg i ett ämne som man trott att man ska få ig i! Jag talar självfallet om vår alla matematik b, VG!! Jag förstår inte, men tydligen hade jag gjort bra ifrån mig på nationella, helt galet. Kommer aldrig vara lika glad för ett vg som nu, det gör mig så jävla glad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0