det var inte svårt

du sa att man blir vacker om man följer sina drömmar, och ja jag tror dig.

Måste säga att jag tror att det här kommer bli en fin dag, inte bara pågrund av det där, men bara för att jag känner mig mycket bättre och gladare än igår! Bara den saken gör ju en stor grej. Jag vet och kommer alltid veta att det är som värst när jag gräver ner mig och så, men vissa saker är helt enkelt lite för svåra att prata om. Det är sånt man får ta, de sakerna gör jag av med på annat sätt.




när det kommer till dig så finns det bara en sak att säga, jag älskar dig. För jag vet att det inget som du kan göra något åt

As far as I'm concearned this life will be just fine.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0