helt lost

just because I am hurt, doesn't mean I am hurting

Sånna här dagar har man väl aldrig riktigt tyckt om? Söndagar. Blir less bara av att tänka ordet! Trots sommarlov så finns ändå söndagarna kvar, och på nått sätt känns det som att det alltid kommer vara samma känsla, eller har jag helt fel? Sen känns det som att det alltid är små saker som förstör en söndag, som att göra bort sig direkt när man vaknar? eller att måsta tvätta? Kanske inte så stora saker som sagt, för det behövs egentligen inte. De små sakerna räcker.

En annan sak som inte har med söndagar att göra, det är att jag blir så arg av att måsta inse samma sak om och om igen. Jag vet det ju, men det blir som att det kommer i skymundan ibland (varför inte alltid?!) sen kommer det, som en blixt, rakt ner i hjärtat. Då jag inser att jag faktiskt är så mycket sämre än vad jag önskar att jag vore.

den dagen, den dagen.

miss you

Kommentarer
Postat av: Anonym

"Då jag inser att jag faktiskt är så mycket sämre än vad jag önskar att jag vore."

Vad är det du sitter och säger?

2008-06-22 @ 18:34:40
Postat av: Paulina

"Då jag inser att jag faktiskt är så mycket sämre än vad jag önskar att jag vore."

Vad är det du sitter och säger?

2008-06-22 @ 18:35:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0