laughing out

too close and too bright.

Idag är verkligen en sådan dag som man bara vill sova bort, och faktiskt får! men det har jag inte gjort, nej när jag vaknade imorse så mådde jag inte så dåligt så jag steg upp, skrämde jennifer (ej med flit) for till lillasysters avslutning i backen kyrkan! Man blir ju nästan lite rörd när man står när och ser sin lilla tjej som har blivit stor, älsklingsjulle. Sedan fick jag skjuts till skolan, planerades utspark, lunch och sedan en faktiskt både rolig och bra utspark av treorna! Jag tror dom flesta var nöjda, jag var mest nöjd med prinsesstårtan, jag åt två bitar. Nu ska jag sova bort resten av eftermiddagen, får se om kvällen har något att bjuda på! Annars sover jag gärna bort den också och hoppas på finare väder imorgon. oyes, I made it. Nu kan jag skratta dig rakt i ansiktet, vilket jag i och för sig redan gör, bara att du inte vet om det.. höhö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0