livet livet

haha jag som trodde mina nylonisar skulle hålla länge, tji fick jag. Redan en, ja vad det nu heter! Har nagellackat den så att den inte ska bli större, för just nu äre faktiskt ganska osynligt, några dagar till! Om dom bara håller en dag kommer jag definitivt inte tjäna på att köpa likadana igen.

Yrsel, bland det läskigare som finns? Just nu sitter jag och yrar, vet inte om jag har druckit för lite, för jag har druckit jätte mycket nu när jag kom hem, men det verkar inte göra någon skillnad! blä. Snart kommer linda hit och då ska vi kirra en gooosallad, sen bäre av mot stan och klassen, vi skulle tydligen till något berg eller nått, får se vad som händer, kul i alla fall! Kommer hinna bli ruskigt hungrig bara. KOM SÅ SKA VI LEVA, LEVA LIVET

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0