men nej

vad är då tanken?

Du är ju så jävla störd i huvet i bland så det finns inte ens. Helt fucking craaaazy. VILKEN VARM DAG föressten, känns som att man är utomlands när man går ut, inte en kall vind så långt ögat når, helt kvavt, men ack så skönt. Dock var det inte så skönt att gå hem från skolan, vet inte riktigt vad jag tänkte, men nu är det gjort i alla fall.

Städning, nu, känns ju inte så kul. Men det kommer nog kännas skönt när det är över. sen suger det för tydligen blir det till att fara till skolan på måndag ändå... drygheten

Kommentarer
Postat av: jensan

det är inte så diskret att skriva inlägget PRECIS efter att du pratat med mig om du inte ville att jag skulle veta att det var mig du menade, ett tips bara, VÄNTA LITE!

2008-06-05 @ 17:14:38
URL: http://jennifersandberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0