strangle

vill aldrig bli som du.

Jahaja, så har man gjort av med pengar igen.. Lite sådär smått. Köpte mig en bikini, en kjol, ett par shorts, solglasögon.., hårmousse, två ringar, ett armband och en sjal! Ja jag tror i alla fall att det var allt. Känner mig materialistiskt rikare i alla fall, det är också en fin känsla. Ikväll blir det lite bus på stan tror jag, efter det vet man ju aldrig vad som händer! Troligtvis vanliga tråkiga m som inte vill göra nått. Brukar ju bli så! återstår att se.

toooo muchhh loveee willl killl youuu innn theee enddd!

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Shoppa är det finaste som finns ^_^, typ.

2008-06-30 @ 23:40:00
URL: http://hmmrn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0