this is it

aha-upplevelser...

just ja, det är ju juni idag! känns helt konstigt, eller sanningen är, om jag hade haft tid och ork att sätta min fot utanför dörren så hade jag nog inte tyckt att det var så konstigt, har nämligen hört från några utomstående som vågat sig ut att det är en väldigt varm dag idag. Och här sitter jag, eller ligger jag i soffan och kan inte bättre. det är helt enkelt det söndagar går ut på, plugg och städ ungefär. Men förstår ni, nästa söndag kommer vara något helt nytt i mitt liv, eller i alla fall för det här året, för då kommer det inte finnas något att plugga, omg, haha nä men bara för det så måste det ju firas, så något kul ska jag hitta på, vad som helst, så länge det gör mig glad.. Ska bli spännande och se vad jag kan hitta på va. Nu är jag inte så långt ifrån klar med min näst sista uppgift i skolan, och när de är klart då har jag bara en skit sak kvar att göra, och jag tror inte att jag kan bli så mycket gladare för det än vad jag redan är, det är det jag lever på nu alltså. men vart är jennifer? henne lever jag ju också för, men hon har varit borta way to many hours nu, ska nog slå en pling.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0