this sun

ta det inte så jävla hårt.

Att det känns helt galet meningslöst att skolan "fortsätter" tills på onsdag tror jag inte jag är ensam om att tycka. Hela den här helgen kommer ju kännas som sommarlov, men ändå så ska man va där och ta sig till skolan både tisdag och onsdag, bara sådär. Men det får vi leva med. Och jag lever med och på att jag faktiskt har, ja mycket pengar i sommar, jag tror att jag kommer klara mig alldeles utmärkt så länge det inte kommer upp att vi ska resa till las vegas eller någon annan stad för den delen! Eller i och för sig, en lite stockholmsresa skulle ju inte vara helt fel, vem vet, kanske kanske! Nu är det i allafall kalasväder och jag är glad, glad men lite sliten. Solen tär på krafterna helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0