värmenavdinkind

sälj våra hjärtan

Jag har inte glömt, men jag antar att det är sådant man får ta. Lite punkter från gårdagen, kvällens:

godaste- förrätten, hård och mjukt bröd med bland annat skagenröra, tomat och lax på!
äckligaste- att det blev alldeles för mycket mat.
finaste-jennifer sandberg.
fulaste- nämner inga namn men..
stördaste-han som försökte döda mig.
trevligaste-början på festen.
tråkigaste-slutet på festen.
skönaste- att cykla hem, rullade typ hela vägen.
sanning-alla äckel är precis likadana, men dom äldre är tydligen ännu värre.
lögn- har en riktigt bra en, men den är för lätt att missförstå så därför låter jag bli.













            














lite bilder. Har en jätte fin bild på jennifer också men den passade inte in riktigt! Den får väl ett eget inlägg sen eller nått.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0