vacker

jag vill ge dig så mycket.


Jag skulle vilja skriva något långt, något som ´makes sense´ men jag är rätt tråkig, har inget att säga riktigt. Önskar att jag var carrie, så kunde jag skriva massa intressanta och värda saker som faktiskt betyder något också! Istället sitter jag här och funderar på om det är värt, allt det här? Allt man gör för att att man inte vill vara misslyckad. Jag trivs med mitt liv, jag kan inte säga annat för då skulle jag ljuga, men samtidigt hatar jag mitt liv eller nej, mig, just för att jag aldrig kan vara helt nöjd. Varför ska det vara så svårt att låta sig själv vara nöjd? Mer än så kan jag inte säga, för då tror jag kanske att jag kan skriva, men det kan jag inte, haha. Så istället säger vi såhär, imorgon ska jag vara nöjd, nöjd med livet, och framförallt nöjd med mig,

HE IS NOT YOUR BIG.
fördinskull,snälla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0