allt och inget

jahaja, så var det onsdag, halva lovet har gått och jag har väl inte gjort något speciellt igentligen (egentligen?) men jag har ändå haft ett skönt lov. Igår var trevligt, förutom att jag blev lite väl arg eller något så jag raderade alla bilder som blivit tagna under kvällen! haha, aja det är sånt som händer. Men sammanfattat så var det bra, ja det vare nog.

Ikväll vill jag nog bara sitta i min soffa och bara ta det lungt, det skulle vara skönast så! Ja, och förövrigt är det samma sak som alltid, vad ska jag göra åt saken? Det ä just det att jag inte kan göra så mycket, i alla fall inte som jag kan komma på nu. Men nu ska jag ta ner mina saker och så drar det iväg till mamma.

thirteen?
I guess we could do better than that.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0