Back to the start

You´re just the part of me I can´t let go.

Nu har jag varit ute och gått, sprungit, det var jobbigt men skönt och jag älskar verkligen när det börjar bli vår! Tyvärr så blåste det ganska mycket, men det är sånt man får ta. Nu ska jag fixa till ännu lite till här hemma, sen ska jag nog gå och vila en stund, om jennifer får vila hela tiden måste jag ju också få göra det! Fast först måste jag duscha.

Kan inte hjälpa det, jag blir så jävla irriterad, på alla möjliga sätt och vis och på så många samtidigt, det känns hemskt ovärt men det kanske går över..

Fick veta idag att det går magsjuka hemma hos pappa, och så kom han och lilljulia förbi för att lämna påsk godis från farmor, och då var jag ju bara tvungen att krama dom, så jag hoppas att jag klarar mig ifrån sjukan!

image235

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Sparka lite på din syster, hon är tråkig.

2008-03-22 @ 17:54:38
URL: http://hmmrn.blogg.se
Postat av: martina

haha ja jag vet hon är!

2008-03-22 @ 19:06:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0