bättre än mig

Haha, åh andra gången i livet som jag gör stuvade makaroner, och det är ju alltid lika gott! Kommer nog aldrig tröttna.

Ja, jag sa ju att mitt påskgodis som jag köpte ungefär skulle räcka hela lovet, kan jag lova att det inte kommer för jag har nämligen ungefär 4 stycken kvar! Jag förstår inte hur så mycket godis kan gå åt så snabbt? aja, det är ju inte hela världen, man kan ju alltid köpa mer eller hitta något annat gott att snaska på! Om en timme typ skulle julia komma hit, sen får vi se vad som händer, det blir säkert jätteroligt vilket som, hör ni, positiva jag!

hahaha, kan ju inte annat än att skratta åt dig, du är ju så falsk? Vad hände med the friendship we all knew så att säga, inte ens ett ljud från din sida om att det skulle vara kul eller så, ingenting, vad ska man tycka egentligen?

image229

Denna gjorde jag inatt, kan man väl säga, trött var ja, men resultatet vart´okej ändå. Men än så länge är det långt kvar.

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Stuvade makaroner... är... läskigt :(. Jag klarar inte ens att göra vanliga, men det är ju jag förvisso :). Som jag brukar säga; jag kommer aldrig bli en bra hemmafru. Men fan, ge mig Matthew Bellamy så ska jag nog kunna lära mig laga mat :D.

Hare bäst eller hur dom nu säger nere i fjollträsk. Typ... "Haaare beest". Jaja, läskigt är det i alla fall.

2008-03-22 @ 01:01:29
URL: http://hmmrn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0