du är inget

haha men vafan..

Om ett tag går min buss, ska möta linda och sedan ska vi på vårat första möte med våran praohandledare, jag hållar mina tummar på att denne är snäll och inte ger oss allt för jobbiga arbetsuppgifter! Jag är lat nu, så enkelt är det, så snälla..

Jag är irriterad, jävligt irriterad faktiskt, och det jobbiga är att jag inte kan komma fram till vad jag är irriterad på.. Men något är det och när jag kommer på vad det är så ska jag försöka göra något åt det. Förövrigt så saknas det pengar, ganska mycket, och om jag inte hittar dom (eller kommer fram till varför det är så lite) så vet jag inte vad jag gör, då måste jag nog gå till banken och skälla, vem vill bli av med massa pengar lixom?

du går mig på nerverna, hoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0