en annan dag

haha åh igår kväll gick det verkligen inte att komma in på bloggen, jag blev frustrerad. Andreas stannade till fyra och jennifer och juliaw verkade inte heller vilja gå och lägga sig, jag var i alla fall jättetrött och idag blev jag väckt halv 1 av att julia kommer in i mitt rum, jag blev lite rädd:) Snart kommer det gäster, Joakim fyllde ju år i måndags och mamma fyller år imorgon! Dock har hon tänkt att lämna oss ikväll, så hon kommer inte vara hemma på sin egen födelsedag.. Hon får ju skylla sig själv! Annars är jag jätte taggad på helgen, jag hoppas att jag kan hålla kvar den känslan så att det inte bli tvärtom, det är så himla mycket tråkigare då!

image227

Såhär såg min gårdag ut ungefär, det var min nya oranga t-shirt, julia och jag och jennifer påväg till balder och på balder, och så Jennifer som kliades lite!

Kommentarer
Postat av: Fredrik

ORANGE! Du har ju också fattat! :D:D Nu blev jag lite gladare.

2008-03-21 @ 17:19:25
URL: http://hmmrn.blogg.se
Postat av: martina

Självklart! Jag älskar alla färger som går i orange eller om det är oranget, speciellt rostfärgat!

2008-03-21 @ 19:00:34
URL: http://msandberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0