en dag till

Visst känns det fint att va vid liv en dag till?

Jag gjorde det, jag ringde!! Jag är stolt men tyvärr fanns det ingen tjänst kvar, men jag är inte ens lessen över det! För jag är så jävla nöjd att jag vågade ringa, ja det är jag.

Kanske blire nått idag, annars blir det att på små olika sätt skrapa ihop lite pengar, det ska nog lösa sig i vilken fall, det tror jag verkligen! Just nu behöver jag och jennifer en tjuga för att ta oss ner på stan, vi får välla se hur det går med det ens en gång! haha

Till och med jag blir irriterad, det är ju lite kul, eller då måste ju ändå inte vara helt korrekt? Jag blir dessutom nått så jävulskt irriterad på en person, jag nämner inga namn, för det är inte värt det, men jag kan ju säga såhär, jag trodde åtminstone att det betydde något, det gjorde jag.

image155

image156

Kommentarer
Postat av: Fredrik

"små olika sätt skrapa ihop lite pengar" :O

2008-03-04 @ 12:40:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0