ett litet tag

Wie snart ska jag sova, eller jag måste duscha först.. Aja! Imorgon ska vi städa på sagateatern, låter inte det kul så säg? Sedan på kvällen ska vi se en föreställning, jag hoppas att det är bra, jag orkar inte sitta i en och en halv timme och se på något dåligt ju!

En annan sak som jag ska göra imorgon är att jag ska köpa skor, söta små skor (haha kanske inte på mig men..) och det är en modell som jag har velat ha ett tag nu, enda kruxet är hur jag ska kunna gå i dom! haha, men vafan man lär sig ju.

Snart är det bara, jätte lite dagar kvar till påsklovet!!!! Jag ska ha världens bästa påsklov, och det säger jag inte bara utan ska verkligen se till att det blir bra också, hoho bli inte förvånade om jag kanske verkar lite sur, för jag kan faktiskt vara glad ändå.

image194¨
Ja nu kan våren få komma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0