förbannade jävla ....

Anlednigen. Anledningen till att jag inte uppdaterade igår var för att jag var så arg. Nej det var inte hela sanningen, hela sannigen är att internet inte fungerade så jag kunde inte skriva. Men jag var arg också, så arg tror jag aldrig jag har varit i hela mitt liv, nästan. Jag kände som att jag skulle kunna döda någon med med blick, men jag gjorde det inte. Sämsta dagen på evigheter, på grund av praoen, det är allt jag har att säga. skit

En annan dålig sak som hände var att jag råkade radera några bilder som dom skulle ha, paniken. Men som tur är, en än gång så  har jag världen bästa pappa som kunde fixa fram dom förvunna bilderna åt mig, som sagt, världen bästa pappa! Under tiden som jag  väntade på att bilder skulle komma  tillbaka så låg jag i kökssoffan och sov med emerensia, hon är allt bra söt den där hunden ändå! Och idag är det sista dagen här på stället där solen inte lyser, och vi ska bli bjudna på lunch, vilken vi verkligen är värda! Bara hon kommer snart, jag håller på att hungra ihjäl!

Ikväll ska jag bara njuta av att leva ett liv som ledig, det är vad jag ska göra, och kanske, kanske ta mig till maxi för att handla påskgodis, annars finns det ungefär 6 andra affärer med billigt godis som går att besöka, vad sägs som OBS? (coop forum kanske det heter nu..)

alla ni där ute som ska gå ut på prao, praktisera inte på umeå teaterförening! ingen, och då menar jag ingen borde någonsin komma hit och praktisera. Rätt trevliga människor men allt annat än trevliga arbetsuppgifter!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0