från stugbyn

let´s just die young or let us live forever.

Jag mår inte bra, eller egentligen vet jag inte, i ena stunden mår jag illa och har hur ont i magen som helst och vill helst dö. Men sen mår jag bra och känner inte av det, men det kommer i vågor, så jag kan ju inte säga att jag mår bra i alla fall... Men det är mysigt här, jag jennifer och joakim har vår egna lilla stuga och igår var vi i husvagnen och spelade yatzy och några kortspel, det var kul, jag och mamma var bäst på games!

Idag ska jag promenera, promenera tills jag inte orkar mer, då kanske min sjuka går över!

Linda, har du skickat iväg nått till lotta? ISÅFALL RING MIG SNARAST.

Kommentarer
Postat av: lindis

hahahha nä jag har inte gjort det. jag är lite lat. jag tänkte söka på google och se om man kan hitta det där istället. annars mailar jag lotta och ringer dig!

2008-03-07 @ 14:08:45
URL: http://llindat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0