Gla Påsk

Middag idag på balder med massa människor, jag tänker inte nämna alla, nej ingen faktiskt, det var tacobuffé och sådär gott.. Jag hatar dock att jag betaldade 95 kronor för maten + en vatten. Killen i kassan tog lite illa upp när jag blev arg för att dom tog betalt för vattnet " Det är inte jag som bestämmer reglerna " sa han. Men han var lite go.

Nu sitter jag i jennifers säng med jennifer, julia, julia och andreas och krille, vi har nyss sett magnus betnér, bra bra bra.

Idag har jag köpt, lite för mycket.. Jag är lagomt pank! aja, det var allt. Glad Påsk

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Haha betalt för vatten? Fan va rip off, men MVG i företagsekonomi :D. Det är ju liksom ren vinst. Jag är nog mer pank än dig :(, men snart är det tvärtom :D. Jag ska jobba tis-fre 7-16 :D:D. Gla påsk.

2008-03-21 @ 11:36:02
URL: http://hmmrn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0